De Sherpa

Klantgerichtheidstraining

De Sherpa is bekend vanwege zijn verdienste voor het alpinisme als klimmer, drager en berggids

Elke onderneming verlangt naar positieve en tevreden klanten, toch laten de klanttevredenheidsonderzoeken dit niet altijd zien. Oeps! Doen we het zo slecht? Waar ligt dat aan? Wat kunnen we als bedrijf nog verbeteren? Welke tools heb ik tot mijn beschikking? In de Sherpa Training ontdek je welke simpele stappen je kunt ondernemen om de klant met een big smile de winkel te laten verlaten. Je ontdekt door praktische tips en verfrissende en verrassende voorbeelden uit de Sherpa training, dat je snel en gemakkelijk grote stappen kunt maken naar een zeer tevreden en positieve klant, deze klant wordt een echte fan van je bedrijf.

Doelgroep

  • MKB
  • Profit Organisaties

Doelstelling

  • Het verhogen van duurzame klanttevredenheid

In het kort

  • Een verrassende training met duurzame borging
  • Inzicht krijgen in  het denken door de ogen van een Sherpa
  • Praktijkoefeningen die echt zijn
  • Tips en Tricks die je kunt gebruiken, elke dag weer
  • 5 klantprofielen
  • Het personeel haalt meer rendement uit zichzelf

Investering

  • Trainingsduur 1 dag
  • Tarief: €1545
  • Groepsgrootte tot 25 personen